analisa.io

This Profile is
Age-restricted
by Instagram and cannot be analyzed

Please kindly try another search

analisa.io
analisa.io

This Profile has zero posts, and nothing to analyze

Please kindly try another search

analisa.io
analisa.io

Oops...
It's us not you.

Please reach our support for assistance.
analisa.io
analisa.io

Uhmm,
we can't access
a private profile

Please kindly try another search

analisa.io
analisa.io
analisa.io

Sorry,
your internet connection
seems unstable.

Whoa, the dates you
selected exceed the
posts analyzed.

Whoa, the dates you selected exceed the posts analyzed.

analisa.io
analisa.io
analisa.io

Profile has less
than 500
followers.

For good accuracy, Analisa.io only provides Follower Analytics for Profiles with more than 500 Followers.
Please kindly try another search :

analisa.io

Loading

0
100

Your search is being processed, and will be ready in a few minutes to hours depending on the total posts analyzed.

  • You will be notified by email once the report is done.
  • Kindly contact customer service if you have any questions.
Logo analisa
profile-picture
-

Engagement Rate

Like Rate

Comment Rate

Followers

Following

Engagement Rate

Like Rate

Comment Rate

Get Follower Demographics
& Authenticity

for Instagram Followers
  • Age
  • Gender
  • Location
  • Authenticity

Average Engagement (Likes + Comments)

Pinch & highlight chart to zoom.

Avg. Engagement
per Post

Avg. Likes
per Post

Avg. Comments
per Post

Ricky Harun Average Engagement

-

Total Posts

Pinch & highlight chart to zoom.

Avg. Posts
per Day

Avg. Posts
per Week

Avg. Posts
per Month

Ricky Harun Total Posts

-

Caption words most used

In Caption

Ricky Harun Captions Words Most Used

-

Hashtags most used

In Caption

Ricky Harun Hashtags Most Used

-

Tags and Mentions

Brands and Instagrammers often Tagged or Mentioned

Locations Tagged

Posting Activity

Posting times on Profile

Audience Engagement

Engagement times (Likes + Comments) by Audience

Total Posts

Weekday Breakdown

Average Likes and Comments per Post

Weekday Breakdown

Average Engagement Rates

Weekday Breakdown

Caption words most

In Caption

Hashtags most used

Highest Engagement (Likes + Comments)

Sat, 23 Jan 2021 - Recent Posts
1

Pagi bun, gmn hari ini udh cek2 belom bun lgs aja sikaaattt chat admin 🤣

2

Pagi cantikku @herfiza , aku ngopi dulu yaa 😘

3

POYA 87 🏸

4

Jalan2 berdua sm si lucu ini, jauh banget kita jalan2nya ( cuci mobil ) 🤣

5

Nanjak terus supaya sampe diatas, pas udh diatas jgn lupa untuk bersyukur yaa 😁

6

Bun udah siap sikaat? Hahahaha lgs chat admin bun. Buruaaannn. 😁

7

Sore sore gini enaknya ngapain ya ?? #trek #trekbikesindo #wiucycling #gobybike

8

Tebak2an yu. Tulis di komen nanti aku jawab yaaa 😁

9

Sikat miring pak bos 😎 #trek #trekbikesindo #wiucycling #gobybike 📸 @anggapermana

10

Pagi.

Most Recent Posts

Sat, 23 Jan 2021 - Recent Posts
1

POYA 87 🏸

2

Hi Teman Pembelajar!⁣ ⁣ Sekarang sepertinya bukan hal sulit mencari tempat untuk minum kopi sambil berbincang-bincang dengan teman dan keluarga. Atau sekedar datang untuk menikmati kopi favorit. Kopi bukan hanya sekadar penghalau kantuk tapi kopi sudah menjadi gaya hidup. Bisnis kopi pun sudah menjamur dimana-mana. ⁣ ⁣ Kira-kira upaya apa saja ya yang bisa dilakukan supaya suatu bisnis kedai kopi bisa terus bertahan menyediakan kopi untuk pelanggan? Apakah hanya bermodal kopi enak?⁣ ⁣ Sesi daring kali ini akan menjawab rasa penasaran teman-teman, karena bersua akan berkolaborasi dengan @alcal_coffee !⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣ "THE CAFFEINE CLUB"⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣ Mari kita mendengar cerita dari Kak Ricky Harun, Kak Adrian Maulana, dan Kak Abi Bramagi tentang di balik layar bisnis kedai kopi.⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣ Sabtu, 19 Desember 2020⁣⁣⁣⁣⁣ 13.45 - 15.00 WIB⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ Sesi daring menggunakan Zoom Meeting⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ Acara ini terbuka untuk umum!⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣ Ayo daftarkan dirimu di ⁣⁣⁣⁣⁣ bit.ly/bersuaxalcaldes20⁣ (tautan ada di biografi)⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣ *Pendaftaran akan ditutup pada hari Kamis, 17 Desember 2020, pukul 23.59 WIB.

3

Pagi.

4

Nanjak terus supaya sampe diatas, pas udh diatas jgn lupa untuk bersyukur yaa 😁

5

Jalan2 berdua sm si lucu ini, jauh banget kita jalan2nya ( cuci mobil ) 🤣

6

Sikat miring pak bos 😎 #trek #trekbikesindo #wiucycling #gobybike 📸 @anggapermana

7

Bun udah siap sikaat? Hahahaha lgs chat admin bun. Buruaaannn. 😁

8

Weekend kemaren sepedahan di Bali, naik turun bukit lewat tebing2 udh gitu hujan2an pula seru bgt pokoknya. Pasti kotor dong ya kan, nah smpe jkt lgs gua taro di @athlinbike biar kinclong lg hehe 😁

9

Sore sore gini enaknya ngapain ya ?? #trek #trekbikesindo #wiucycling #gobybike

10

Pagi cantikku @herfiza , aku ngopi dulu yaa 😘

11

Pagi bun, gmn hari ini udh cek2 belom bun lgs aja sikaaattt chat admin 🤣

12

Tebak2an yu. Tulis di komen nanti aku jawab yaaa 😁

Most Viewed

Sat, 23 Jan 2021 - Recent Posts

Most Hearts

Sat, 23 Jan 2021 - Recent Posts

Most Commented

Sat, 23 Jan 2021 - Recent Posts

Upgrade for Premium Analytics on

  • Profile Analytics
    Hashtag Analytics
  • Profile Analytics - Premium
  • Engagement Rate Analysis
  • Tagged Brands & Influencers HOT
  • Historical Performance
  • Posting Activity - Schedule & Mapping
  • Audience Engagement Heatmap
  • Geolocation Map
  • Top Captions & Hashtags
  • Email Alert
  • Hashtag Analytics - Premium
  • Engagement Rate Analysis
  • Influencer Identification HOT
  • Audience Activity
  • Top Hashtags Participants
  • Most Liked & Commented
  • Geolocation Map
  • Custom Date Range
  • Email Alert

Upgrade for Premium Analytics on

  • Profile Analytics
    Hashtag Analytics
  • Profile Analytics - Premium
  • Engagement Rate Analysis
  • Tagged Brands & Influencers HOT
  • Historical Performance
  • Posting Activity - Schedule & Mapping
  • Audience Engagement Heatmap
  • Geolocation Map
  • Top Captions & Hashtags
  • Email Alert
  • Hashtag Analytics - Premium
  • Engagement Rate Analysis
  • Influencer Identification HOT
  • Audience Activity
  • Top Hashtags Participants
  • Most Liked & Commented
  • Geolocation Map
  • Custom Date Range
  • Email Alert