analisa.io

This Profile is
Age-restricted
by Instagram and cannot be analyzed

Please kindly try another search

analisa.io
analisa.io

This Profile has zero posts, and nothing to analyze

Please kindly try another search

analisa.io
analisa.io

Oops...
It's us not you.

Please reach our support for assistance.
analisa.io
analisa.io

Uhmm,
we can't access
a private profile

Please kindly try another search

analisa.io
analisa.io
analisa.io

Sorry,
your internet connection
seems unstable.

Whoa, the dates you
selected exceed the
posts analyzed.

Whoa, the dates you selected exceed the posts analyzed.

analisa.io
analisa.io
analisa.io

Profile has less
than 500
followers.

For good accuracy, Analisa.io only provides Follower Analytics for Profiles with more than 500 Followers.
Please kindly try another search :

analisa.io

Loading

0
100

Your search is being processed, and will be ready in a few minutes to hours depending on the total posts analyzed.

  • You will be notified by email once the report is done.
  • Kindly contact customer service if you have any questions.
Logo analisa
profile-picture
-

Engagement Rate

Like Rate

Comment Rate

Followers

Following

Engagement Rate

Like Rate

Comment Rate

Get Follower Demographics
& Authenticity

for Instagram Followers
  • Age
  • Gender
  • Location
  • Authenticity

Average Engagement (Likes + Comments)

Pinch & highlight chart to zoom.

Avg. Engagement
per Post

Avg. Likes
per Post

Avg. Comments
per Post

Angga Putra Average Engagement

-

Total Posts

Pinch & highlight chart to zoom.

Avg. Posts
per Day

Avg. Posts
per Week

Avg. Posts
per Month

Angga Putra Total Posts

-

Caption words most used

In Caption

Angga Putra Captions Words Most Used

-

Hashtags most used

In Caption

Angga Putra Hashtags Most Used

-

Tags and Mentions

Brands and Instagrammers often Tagged or Mentioned

Locations Tagged

Posting Activity

Posting times on Profile

Audience Engagement

Engagement times (Likes + Comments) by Audience

Total Posts

Weekday Breakdown

Average Likes and Comments per Post

Weekday Breakdown

Average Engagement Rates

Weekday Breakdown

Caption words most

In Caption

Hashtags most used

Highest Engagement (Likes + Comments)

Sun, 17 Jan 2021 - Recent 6 Posts
1

Dika ngapain yaa ganggu gilang sama cahaya berduaan!! Mlm ini ANAK BAND jam 19.40WIB di sctv

2

Selamat bertambah usia istriku ... 1 tahun sudah kita lewati waktu bersama,jadi pengamalan dan pembelajaran atas apa yang sudah kita lewatin 1 tahun kemarin dan smoga di tahun2 berikutnya kita makin kokoh menjaga rumah tangga kita sayang ❀️ .. Smoga kamu makin dewasa,selalu di berikan kesehatan ,rezeki dan smoga allah cepat memberikan kita keturunan ua sayang.. πŸ˜β€οΈπŸ’œπŸ’• @afnaalliya_ #Naya21thn

3

Mungkin memang kamu bukan yang pertama dalam hidupku,tapi kamu jadi yg terakhir menemani pertualangan hidupku sampai nanti ... #AnggaNaya211019 @amansiostory @rose.debloom

4

Lala,Dika,Cahaya kami adalah ??? #Anakband

5

Allhamdulilah tahun pertama pernikahan saya dengan istri banyak sekali ujianya dan kami bersyukur bisa melewati ini semua bersama dan menjadikan semua yg udh kita lewati sebagai pelajaran ..love you sayangku @afnaalliya_ β€οΈπŸ’•πŸ€β€οΈπŸ’œ

6

πŸ‘Ύ

7

Jangankan bangun,tidurnya aja kamu manis imut dan cantik πŸ’œπŸ€ @afnaalliya_ maaf ya sayangku kali kali aku boleh dong upload foto kamu yg begini πŸ€ͺ😁

8

Ketika aku memantapkan diri untuk menikahimu aku baru tau arti Cinta yang sesungguhnya, dan buat aku arti Cinta itu ya kamu πŸ’œπŸ€ @afnaalliya_ Thx for suport. : Decoration by : @rose.debloom Foto & video by : @amansiostory

9

Biasanya cuma ngeliat di stadion kalo lagi nonton bola,eh ketemu sama @bungferry02 di lokasi shooting,ternyata lokasi yang kita pake rumah sahabat baiknya beliau .. Sehat sehat ya bung πŸ‘πŸΌ #Guesuporterbolaindonesia

10

@myclickhouse πŸ”₯❀️

Most Recent Posts

Sun, 17 Jan 2021 - Recent 6 Posts
1

Jangankan bangun,tidurnya aja kamu manis imut dan cantik πŸ’œπŸ€ @afnaalliya_ maaf ya sayangku kali kali aku boleh dong upload foto kamu yg begini πŸ€ͺ😁

2

Biasanya cuma ngeliat di stadion kalo lagi nonton bola,eh ketemu sama @bungferry02 di lokasi shooting,ternyata lokasi yang kita pake rumah sahabat baiknya beliau .. Sehat sehat ya bung πŸ‘πŸΌ #Guesuporterbolaindonesia

3

πŸ‘Ύ

4

Banyak yg DM ke gw kenpa dengan Cahaya ? @natashawilona12 Jawabanya bisa kalian dapet di tayangan malam ini !! Nonton terus sinetron β€œAnak Band” setiap hari jam 19.40 di Sctv !!

5

Mungkin memang kamu bukan yang pertama dalam hidupku,tapi kamu jadi yg terakhir menemani pertualangan hidupku sampai nanti ... #AnggaNaya211019 @amansiostory @rose.debloom

6

Lala,Dika,Cahaya kami adalah ??? #Anakband

7

Ketika aku memantapkan diri untuk menikahimu aku baru tau arti Cinta yang sesungguhnya, dan buat aku arti Cinta itu ya kamu πŸ’œπŸ€ @afnaalliya_ Thx for suport. : Decoration by : @rose.debloom Foto & video by : @amansiostory

8

Dika ngapain yaa ganggu gilang sama cahaya berduaan!! Mlm ini ANAK BAND jam 19.40WIB di sctv

9

The junas mau cari Vocalist pengganti ? Kesempatan Dika masuk nih πŸ˜†πŸ€ͺ😁 setuju ga ? #anakband

10

Selamat bertambah usia istriku ... 1 tahun sudah kita lewati waktu bersama,jadi pengamalan dan pembelajaran atas apa yang sudah kita lewatin 1 tahun kemarin dan smoga di tahun2 berikutnya kita makin kokoh menjaga rumah tangga kita sayang ❀️ .. Smoga kamu makin dewasa,selalu di berikan kesehatan ,rezeki dan smoga allah cepat memberikan kita keturunan ua sayang.. πŸ˜β€οΈπŸ’œπŸ’• @afnaalliya_ #Naya21thn

11

Allhamdulilah tahun pertama pernikahan saya dengan istri banyak sekali ujianya dan kami bersyukur bisa melewati ini semua bersama dan menjadikan semua yg udh kita lewati sebagai pelajaran ..love you sayangku @afnaalliya_ β€οΈπŸ’•πŸ€β€οΈπŸ’œ

12

@myclickhouse πŸ”₯❀️

Most Viewed

Sun, 17 Jan 2021 - Recent 6 Posts

Most Hearts

Sun, 17 Jan 2021 - Recent 6 Posts

Most Commented

Sun, 17 Jan 2021 - Recent 6 Posts

Upgrade for Premium Analytics on

  • Profile Analytics
    Hashtag Analytics
  • Profile Analytics - Premium
  • Engagement Rate Analysis
  • Tagged Brands & Influencers HOT
  • Historical Performance
  • Posting Activity - Schedule & Mapping
  • Audience Engagement Heatmap
  • Geolocation Map
  • Top Captions & Hashtags
  • Email Alert
  • Hashtag Analytics - Premium
  • Engagement Rate Analysis
  • Influencer Identification HOT
  • Audience Activity
  • Top Hashtags Participants
  • Most Liked & Commented
  • Geolocation Map
  • Custom Date Range
  • Email Alert

Upgrade for Premium Analytics on

  • Profile Analytics
    Hashtag Analytics
  • Profile Analytics - Premium
  • Engagement Rate Analysis
  • Tagged Brands & Influencers HOT
  • Historical Performance
  • Posting Activity - Schedule & Mapping
  • Audience Engagement Heatmap
  • Geolocation Map
  • Top Captions & Hashtags
  • Email Alert
  • Hashtag Analytics - Premium
  • Engagement Rate Analysis
  • Influencer Identification HOT
  • Audience Activity
  • Top Hashtags Participants
  • Most Liked & Commented
  • Geolocation Map
  • Custom Date Range
  • Email Alert